Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

Saturday 3 December 2011

Losyen power 3 Line



Iannya khusus bagi membantu para Suami yang lemah tenaga batin ( kurang tegang & keras) serta mudah tewas ketika bersama isteri di ranjang terutama bila isteri melakukan aksi gelek gerudi, sedangkan adengan baru berlangsung sekitar 10 minit. Lazimnya si suami tidak mampu bertahan lalu " climax ". Umum sedia maklum bahawa tahap berahi wanita agak lambat untuk terangsang (sekitar 10~15 minit), ini bermakna di saat pasangan anda bersemangat hendak memulakan pelayaran bahtera asmara kelautan dalam yang penuh dengan kenikmatan tiba-tiba tiang layar (zakar) telah patah terkulai. Si suami sudah karam...manakala hajat si isteri belum lagi kesampaian. Maka Si isteri terpaksa memendam rasa dan hampa (jiwa meruntun terseksa). Jika ini berlaku, sebenarnya anda telah melakukan kezaliman (ketidakadilan) terhadap isteri....gagal memberi nafkah batin secukupnya !
3 Faktor penting yang mempengaruhi hubungan sexual mencapai tahap maksimum.

  1. Tubuh badan sihat dan bertenaga secukupnya.
  2. Alat kelamin(zakar) cukup keras & tegang.
  3. Zakar tahan lasak ( tahan lama @ boleh "control" ) lambat " Climax".

Losyen Power 3 Lines ini membantu mengembangkan sel dan otot serta melancarkan peredaran darah pada zakar. Lotion 3 Lines juga menjadikan zakar tahan lasak (lambat " climax"). Ianya sesuai untuk hubungan sexual yang normal( 30~45 minit). Si suami mampu "control tahap climax" walaupun beraksi dengan berbagai posisi hebat.

Cara Penggunaan:
Buat urutan 3 kali seminggu sebelum masuk tidur atau pun 4 jam sebelum bersama isteri. Sebaiknya basuh dahulu sebelum bersama.

Cara Urutan:
Disertakan bersama produk.

-------------------------------------------
maklumat produk bioasli: klik sini
pertanyaan : izuone008@gmail.com / sms=0148016548 :-)

No comments:

Post a Comment