Visit InfoServe for Blogger backgrounds.

Thursday 13 January 2011

p.l Super gel

Pl super gel adalah produk yang paling mendapat sambutan berbanding produk tahan lama yang lain,ia mampu mengurangkan rasa geli pada zakar sewaktu bersama,seterusnya dapat mengurangkan seseorang dari mengalami masalah ejakulasi pramatang.

Ia boleg digunakan ebanyak 63 kali sapuan/pekat....

ANDA PASTI AKAN TERPEGUN

1 Apakah Pancutan Pra-Matang?      Pacutan Pra-Matang di adalah inzal (Ejaculate) tanpa kerelaan anda semasa seks. Sebagai lelaki, yang ideal adalah inzal apabila anda bersedia untuk itu dan anda mahu inzal.  
  
2 Sebab dan "Symtoms" Pancutan Pra-Matang  
   Pacutan Pra-Matang banyak berlaku dikalangan lelaki dimana jumlah yang tertinggi adalah dari golongan orang muda dan juga golongan yang kurang pengalaman serta pengetahuan seks. Ada juga masalah berpunca daripada dadah atau ubat yang diambil sebagi contoh ubat selsema yang tidak dari deskripsi doktor.  
  
Tetapi punca utama kebiasaannya adalah kerana:  
 1. Terlampau sensitif kepada geseran.  
 2. Sebab Saikologi  
 3. Keghairahan yang terlalu tinggi  
  
3 Adakah PY SuperGel ini campuran Gambir Sarawak?   
   Tidak sama sekali. PL SuperGel diperbuat daripada 100% herba dan tidak mengandungi walau sedikit pun gambir sarawak.  

 4 Apakah ada kesan sampingannya?  
   Tiada kesan sampingan setakat ini yang dilapurkan oleh ribuan pengguna PY SuperGel setakat ini. Campuran Aloe Vera adalah diantara komponen yang dicampur amat baik untuk kesihatan kulit. Oleh itu PY SuperGel ini tidak merosakkan kulit mahupun saraf pada zakar. Ianya selamat digunakan.  

 5 Apakah kesan yang dirasai setelah PL SuperGel disapu?  
   Setelah 5-10 minit disapu anda akan berasa kesan berangin. Ini adalah kerana tindakan daun pudina yang merupakan salah satu komponen PL SuperGel yang berfungsi untuk menyerap bahan herba PL SuperGel ke dalam kulit zakar.   

 6 Adakah pasangan saya akan tahu saya guna PL SuperGel?  
   PL SuperGel tidak meninggalkan kesan yg dapat dilihat. Walaubagaimana pun rasanya pahit kerana kandungan herba. Anda disarankan membasuh dengan air sahaja sebelum memulakan "oral". (Jangan basuh dengan sabun kerana ini akan menghilangkan kesan PY SuperGel kecuali jika anda tidak boleh inzal setelah beberapa lama bertungkus lumus )
  
7 Berapa lamakah saya mampu bertahan dengan PL SuperGel?  
   Ini bergantung kepada individu kerana sensitif kulit berlainan antara satu sama lain. Ada yang hanya perlu sedikit tetapi boleh tahan begitu lama. Setelah menggunakan-nya beberapa kali, anda akan dapat sukatan yang sesuai untuk diri anda sendiri. Secara umumnya sukatan yang di syor ada lah seperti yang dinyatakan dalam muka surat cara guna.  

 8 Apakah zakar saya akan juga bertahan selama mana saya mampu bertahan?
    Fungsi PL SuperGel hanya melambatkan pancutan air mani. Untuk kekerasan zakar anda di sarankan mengambil herba tongkat ali seperti Eurylongifolia. Anda juga boleh cuba herba tongkat ali yang lain tetapi awas pengusaha yang tidak berpengetahuan dan berpengalaman akan juga menghasilkan steroid daripada campuran tongkat ali mereka iaitu sejenis dadah yang diharamkan.  
  
9 Adakah PL SuperGel mempunyai campuran bahan kimia yang merbahaya?
    PL SuperGel diperbuat daripada 100% herba yang terdapat di Malaysia. Ubat orang Melayu tulin yang diperolehi dari turun temurun jarang mempunyai bahan kimia. Banyak ubatan melayu yang telah dibuktikan oleh sains moden memberi kesan positif. tetapi ramai yang tamak mengaut untung dengan membuat campuran tanpa sendiri tanpa mempelajari cara yang betul. Oleh itu banyak kini terdapat dalam pasaran ubat-ubatan yang dicampur tanpa mengikut piawaian asal ramuan tersebut. Ubat melayu tulin yang lain seperti PL SuperGel jugalah akan terjejas.
   
10 Bagaimana Gel ini bertindak?  
   PL SuperGel yang disapukan akan menyerap untuk mengurangkan rasa ngilu dan geli. Rasa sensitive yang terlampau adalah salah satu punca utama masalah pancutan pra-matang. (Premature Ejaculation)  Dengan Gel ini keyakinan diri dan rasa kehebatan lelaki (macho) akan meningkat seterusnya dapat mengurangkan masalah saikologi yang juga sering dikaitkan dengan pancutan pra-matang.  
   
11 Sudah berapa lamakah PL SuperGel berada dipasaran?   
   PL SuperGel pada mulanya dinamakan PY GEL diusahakan oleh En Zakaria untuk kegunaan peribadi, kelaurga terdekat dan rakan-rakan beliau 5 tahun dahulu. Oleh kerana desakan rakan-rakan beliau mula memasarkannya dikalangan rakan-rakan dan juga kawasan setempat. Tahun 2002 setelah mendapat sambutan positif dan galakkan daripada pengguna beliau cuba memenuhi pasaran di luar kawasan beliau seterusnya di seluruh Malaysia dan kini secara global melalui internet. Kini PL Gel diberinama baru atas sebab2 pemasaran.  Kualiti yang sama dan harga lebih murah.
  
12 Bolehkah PL SuperGel boleh dibawa solat?  
   Ya, PL SuperGel adalah 100% herba. Oleh itu ianya suci dan bersih.  
 P.L SuperGel merupakan rumusan 100% herba tradisional Melayu, untuk mengatasi masalah cepat terpancut semasa hubungan seks. 
  Cara Pengunaan
  1 Pertahanan untuk 30 min
    Ambil tiga sukatan dengan sudu besi yang tersedia. Sapu di bahagian bawah dagu (ekor-pari) dan takok sehingga kering. Ini kegunaan biasa yang membolehkan anda bertahan lama sedikit daripada tidak langsung.
   
2 Pertahanan untuk 1 jam lebih
   Ambil tiga sukatan, sapu diseluruh bahagian kepala zakar, ekor pari dan takok. Ini dapat bertahan lebih lama daripada cara yang pertama tadi.

  3 Pertahanan Marathon (3 jam atau lebih)
   Ambil tiga sukatan, sapu diseluruh bahagian kepala zakar, ekor pari dan takok sehingga kering. Setelah dua jam(lebih lama lebih baik), ambil 2 sukatan dan buat sapuan yang sama dan tunggu 1 jam 30 minit baru boleh mulakan permainan. Ini memang sukar untuk keluar air mani, kalau basuh dengan sabun sekali pun memang sukar keluar sebab kepala zakar anda sudah ada 2 lapisan Gel dan ianya boleh bertahan sehingga dua hari.  

NAK TENGOK PRODUK LAIN? KLIK DI SINI

No comments:

Post a Comment